Werken bij gemeente of OCMW Herk-de-Stad is werken voor alle inwoners van onze gemeente. Draag je graag bij tot de goede werking van onze diensten?
Jobomschrijving
Je geeft het ICT-beleid van lokaal bestuur Herk-de-Stad vorm in functie van een kwaliteitsvolle dienstverlening aan de burger: op basis van de geformuleerde doelstellingen maak je een gefaseerd meerjarenplan op, zorg je voor de implementatie (projectmatig) en de financiële budgettering en opvolging.
Je neemt de rol van inhoudelijk expert op: d.w.z. dat je optreedt als begeleider en raadgever rond nieuwe en lopende projecten en de behoeften detecteert die bij de diverse diensten leven.
Je maakt deel uit van het managementteam waar je organisatie-breed meedenkt over strategische en operationele vraagstukken.
Je ondersteunt de algemeen directeur rond organisatiebeheersing en rapportering en vervangt deze bij afwezigheid.
Jouw profiel
Je hebt een masterdiploma (of gelijkgesteld), een uitgebreide kennis van ICT in combinatie met ervaring met projectmanagement.
Kandidaten met minstens een bachelor diploma in combinatie met 6 jaar relevante beroepservaring op het aangegeven niveau worden eveneens toegelaten tot de selectieprocedure.
Je denkt beleidsmatig en hebt oog voor optimalisatiemogelijkheden.
Je bent klantgericht en gaat om met interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier.
Je stelt proactief doelen en kan nauwgezet actieplannen uittekenen waarbij je de juiste mensen en middelen inschakelt.
Aanbod
Een uitdagende job met opleidingsmogelijkheden en kansen voor persoonlijke groei.
Een omgeving waar sterk wordt ingezet op groepsvorming en een goede werksfeer.
Salarispakket op A-niveau. Ervaring uit de openbare sector wordt volledig overgenomen, uit de privésector indien relevant.
Een uitgebreide en flexibele vakantieregeling, de mogelijkheid tot tijds- en plaatsonafhankelijk werken volgens de gangbare afspraken binnen de organisatie.
Tal van extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, Pluspas en een tweede pensioenpijler van 3%.
Interesse ?
Bezorg je
motivatiebrief
- met uitgebreid
cv
en kopie van het gevraagde
diploma
- aan het College van burgemeester en schepenen, Pikkeleerstraat 14, 3540 Herk-de-Stad. Dit kan via het online sollicitatieformulier, per post, tegen afgiftebewijs of via e-mail naar secretariaat@herk-de-stad.be.
Je kan je kandidatuur indienen tot 28 mei 2024.
Meer informatie over de functie-inhoud en de selectie vind je op www.herk-de-stad.be/vacatures of bij de dienst personeel (013 78 09 56 - personeel@herk-de-stad.be)